Het Sint Franciscus Gasthuis heeft de NIMA Internal Branding prijs in de wacht gesleept. Tijdens de NIMA bijeenkomst ‘Het overtuigende bewijs van internal branding’ hebben vakjury en publiek samen de winnaar bepaald. Het was een pittige strijd tussen Hi, Eneco, Sint Franciscus Gasthuis en DeliXL.
De prijs is een initiatief van het expertiseplatform NIMA Internal Branding en is in het leven geroepen om succesvolle initiatieven op het gebied van internal branding te belonen. In de jury zaten vertegenwoordigers met een HR-achtergrond en specialisten in marketing en communicatie.
Juryrapport
Uit het juryrapport: Het internal branding beleid is zeer grondig aangepakt met een vertaling naar alle operationele processen. Sterk is de integrale benadering (lijn, marketing & communicatie en HR). De aanpak is helder en gedegen. De middelen zeer concreet. Er is gedacht aan symboolwerking en interactieve programma’s voor medewerkers met meetbare resultaten in kwaliteit, tevredenheid en arbeidsmarktimago
Trots
Annejette Scheer, teammanager marketing & communicatie bij het Sint Franciscus Gasthuis reageert enthousiast op de uitverkiezing: ‘We zijn heel trots dat we deze prijs hebben ontvangen. Doordat onze merkwaarden in de hele organisatie worden gedragen, ervaart de patiënt dat we ons met passie inzetten om optimale zorg te bieden. Dat is waar we het uiteindelijk voor doen!’
Bron: NIMA
Advertorial: Expertclass Internal Branding
De gouden regel van employer branding is: intern beginnen is extern winnen. Datgene wat u extern uitdraagt en belooft, moet u intern waarmaken. Een sterk employer brand begint met internal branding. Ontdek alles over internal branding op de Expertclass Internal branding van de AMC Academie op dinsdag 23 november.