De van oorsprong Belgische HR-service provider HRlinkIT bestaat 20 jaar. En om dat te vieren, lanceren ze (tijdelijk) een gratis digital maturity scan voor recruitmentbureaus. Met die scan kunnen bureaus in één oogopslag te weten komen hoe volwassen ze al zijn op digitaal gebied, en bovendien tegelijk advies krijgen over hoe hun innovatie te verbeteren.
Met de digital maturity scan kunnen bureaus in één oogopslag te weten komen hoe digitaal volwassen ze al zijn.
Door middel van de digital maturity scan wil HRlinkIT recruitmentbedrijven sneller en intensiever helpen om te digitaliseren en optimaliseren. ‘Veel bedrijven benutten hun potentieel onvoldoende’, aldus oprichter en CEO Wim van Meerbeeck. ‘Met onze scans zetten we een stap terug en denken we een slim plan uit om succesvol te digitaliseren. We onderzoeken zaken als: wat is je ROI? Waar in het proces kun je met digitalisering meer efficiëntie bereiken? We analyseren en stippelen een doordacht en innovatief stappenplan uit.’
Vier strategische scans
De digital maturity scan is een van de vier strategische scans waarmee de 20-jarige Belgische onderneming de Nederlandse markt betreedt. De andere drie zijn de digital mini scan, de innovation scan, en de blueprint scan. ‘We willen de komende jaren verder op Nederland focussen en hier vooral onze strategische dienstverlening uitbreiden’, verklaart Van Meerbeeck de introductie hiervan.
Vanaf 1 juni tot 1 september kun je gratis de scan invullen.
Zo’n scan is normaal niet gratis, maar ter gelegenheid van het 20-jarig bestaan is de digital maturity scan dat dus wel. Vanaf 1 juni tot 1 september kun je gratis de scan invullen. ‘Deze scan is speciaal ontworpen voor recruitmentbureaus’, vertelt Van Meerbeeck. ‘Hiermee kunnen ze eigen maturiteit vergelijken met die van de rest van de sector én krijgen ze uitgebreid advies over hoe ze kunnen optimaliseren.’
Lees ook: