Iedereen weet wel wát PostNL doet, maar hoe de organisatie dat doet? Dat weten er maar weinigen. ‘PostNL is als werkgever vooral bekend van onze post- en pakketbezorgers. Maar dat achter die fysieke wereld een innovatief digitaal bedrijf schuilgaat is veel minder bekend’, zegt senior adviseur employer branding Silene Geuze. Met een nieuwe campagne wil het bedrijf dat ook vooral de innovatieve kant van PostNL laten zien. ‘We kantelen het beeld dat de doelgroep heeft van de organisatie.’
‘We kantelen het beeld dat de doelgroep heeft van de organisatie.’
Hoe die kanteling eruitziet? Van alleen een post- en pakketbezorger naar ‘het meest efficiënte en innovatieve logistieke platform voor e-commerce en post, in, naar en vanuit de Benelux’, zoals Geuze het noemt. ‘Daarmee laten we zien dat PostNL als werkgever meer te bieden heeft dan de meeste mensen denken. Een werkplek vol interessante uitdagingen. En de toegewijde en vindingrijke werkcultuur die daarbij hoort.’
Innovatieve kant
De totale employer brand-campagne bestaat uit verschillende deelcampagnes,...
Lees ook
- Hoe PostNL in zijn nieuwe campagne alle schakels in de bezorging samenbrengt
- De NS gaat dit keer voor de volle 100%
- Alle campagnes van de week
Ook in ‘Campagne van de week’?
Wil je jouw wervingscampagne hier ook onder de aandacht brengen? Mail dan kort wat achtergronden, doelstellingen en beeldmateriaal, en wie weet vind je hier dan straks ook jouw inspanningen terug.