Gem. leestijd 2 min  813x gelezen

GGZ Delfland lanceert nieuwe recruitmentsite

Als onderdeel van de campagne ‘Wie zorgt er eigenlijk voor jou?’ heeft GGZ Delfland een nieuwe recruitmentsite gelanceerd. Hierop vinden kandidaten alle informatie over vacatures, stages, het opleidingsaanbod van de zorginstelling.

 

GGZ Delfland lanceert nieuwe recruitmentsite

De lancering van de nieuwe recruitmentsite van GGZ Delfland valt samen met ook de komst van een nieuwe algemene website voor de instelling, die basis- tot zeer specialistische geestelijke gezondheidszorg en individuele begeleiding biedt aan cliënten in de regio’s Rijnmond en Haaglanden.

Wie zorgt er eigenlijk voor jou?

De komst van de nieuwe recruitmentsite hangt samen met de campagne ‘Wie zorgt er eigenlijk voor jou?’. GGZ Delfland is die eerder dit jaar gestart om zich te onderscheiden als aantrekkelijke werkgever in de zorg. Een campagne ‘die niet aan de tekentafel is bedacht, maar die we hebben opgehaald bij onze medewerkers’, vertelt Sophie Poulina, recruiter bij GGZ Delfland. ‘Zij ervaren dat ze bij ons de ruimte krijgen om te kunnen doen waar ze goed in zijn en waar ze gelukkig van worden. Namelijk: zorgen voor anderen. We doen dit door medewerkers de ruimte te geven om mee te denken in beleid. Ook kunnen ze binnen de kaders de zorg naar eigen inzicht invullen en staan we open voor goede ideeën en initiatieven. Dag-in dag-uit zorgen voor een ander, dat hou je alleen vol als er ook voor jou wordt gezorgd, vinden wij bij GGZ Delfland.’

ggz delfland beeld recruitmentsite

ATS gezocht

Op de nieuwe website staan niet alleen de vacatures, voor onder meer psychiaters, begeleiders en verpleegkundigen. Ook vind je er mogelijkheden voor vrijwilligerswerk en persoonlijke verhalen over werken bij GGZ Delfland. Volgens Poulina had de instelling tot vorig jaar eigenlijk niet zoveel last van krapte op de arbeidsmarkt. ‘We kregen eigenlijk altijd wel voldoende nieuwe medewerkers binnen via ons netwerk.’ Maar ook hier merken ze nu de schaarste. ‘Ook wij hebben wat last gekregen van de uitdagingen op de markt. Daarom hebben we besloten ons employer brand te gaan verkennen, beschrijven en naar buiten brengen. Ook hebben we een ATS gezocht en recruitment gecentraliseerd, zodat dit nu dedicated aandacht krijgt.’

Lees ook

Hoofdredacteurbij Werf&

Peter Boerman

Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners