Met een goed arbeidsmarktcommunicatieplan weet je de juiste medewerkers voor je organisatie aan te trekken en te behouden. Tijdens deze e-learning leer jij een duurzaam arbeidsmarktcommunicatieplan te maken waar je het verschil mee maakt op de arbeidsmarkt.
Van organisatie- naar arbeidsmarktcommunicatiestrategie
De arbeidsmarkt is meer dan ooit in beweging. Van werkgevers vergt dit extra inspanningen om de juiste medewerkers voor de organisatie aan te trekken en te behouden. Door corona is vooruitkijken niet eenvoudig, maar toch wil je consistent en continu werken aan je arbeidsmarktcommunicatie. Een gedegen, maar ook praktisch arbeidsmarktcommunicatieplan is dan ook essentieel.
In deze e-learning leer je niet alleen hoe je een goed arbeidsmarktcommunicatieplan opstelt, maar werk je er ook actief aan door het bekijken van video’s, het lezen van artikelen en het maken van opdrachten. Daarnaast heb je zowel aan het begin als op het einde een één-op-één sessie met docent Martijn Hemminga via een video call. Een intake om je goed te laten starten en op het einde een sessie voor feedback op jouw eigen arbeidsmarktcommunicatieplan. En tussentijds kun je vragen stellen via onze leerportal: Mijn Academie.
Lees meer op de website van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie.
Naar alle events