Weet jij wat er leeft binnen jouw organisatie? Kan jij, met een beetje hulp, je interne doelgroep formuleren aan de hand van beweegmotieven, kritische wervingsfactoren en randvoorwaarden? In 1 dag maak jij de start naar een referral programma voor jouw organisatie, compleet met strategie, doel en idee! Update je kennis én ga direct aan de slag voor jouw eigen organisatie.
Het opzetten van een strategisch referral programma voor jouw organisatie!
Dinsdag 16 april organiseren wij de Workshop Referral Recruitment. In deze workshop gaan we vanuit ad-hoc referral acties werken aan een strategisch referral programma. Hierin stellen we doelen op (bijvoorbeeld 40% van de hires komt uit referral), kijken we naar het meten van de effecten van de referral acties en zetten we een compleet programma op. Hoe groot of klein je organisatie ook is, of er veel of weinig recruitmentbudget is, met de juiste stappen krijg jij iedereen binnen je organisatie in beweging en kun je van referral je meest succesvolle wervingsinstrument maken. Na het volgen van deze workshop:
- Ken je de ins & outs van referral recruitment
- Kun jij jouw interne doelgroep definiëren in beweegmotieven, randvoorwaarden en kritische wervingsfactoren
- Krijg jij inspiratie voor een op maat gemaakt referral programma voor jouw organisatie
- Kan jij je stakeholders overtuigen om budget vrij te maken voor je referral programma
- Kan jij een referral strategie formuleren
- Ben je geïnspireerd door jouw collega-studenten en praktijkvoorbeelden
- Loop jij met een goed referral plan de deur uit
Lees meer op de website van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie. Of download de factsheet.