Deze week is de nieuwe arbeidsmarktcampagne van Deloitte van start gegaan. De campagne start met een periode waarin teasers van een anonieme afzender via diverse media oproepen om naar de site begineersthier.nl te gaan. Dat Deloitte de afzender is wordt pas duidelijk op de site.
Start van je carrière
De campagne van Deloitte gaat in op het feit dat zij de ideale werkgever is om te starten als je talent hebt om vervolgens als topbestuurder bij grote bedrijven als KLM, Shell, Heineken, Rabobank of de overheid terecht te komen. In een animatie op de site claimt Deloitte dat veel topmanagers ooit begonnen zijn bij Deloitte. Met de nieuwe generaties op de arbeidsmarkt weet Deloitte dat nieuw talent nooit meer hun hele leven blijven werken bij hen. De campagne, die afgelopen dinsdag van start ging, richt zich primair op studenten aan universiteiten en hogescholen. Diverse campagne-uitingen zoals advertenties, posters en banners moet de doelgroep triggeren om naar begineersthier.nl te gaan.
Inzet fotosite Mobypicture.com
Innovatief in de campagne is de inzet van het real-time content platform mobypicture.com voor de lancering. “Wat het echt inhoudt om bij een bedrijf te werken is lastig te vangen in traditionele media. Real-time delen van avonturen middels social media kan dit echter wel inzichtelijk maken.” vertelt Mathys van Abbe, van Mobypicture. Door middel van een fotowedstrijd vraagt Deloitte aandacht voor de nieuwe arbeidsmarktcampagne. “Wie de meest opvallende foto van de nieuwe arbeidsmarktcampagne maakt en uploadt via Spot the green dot en win een iPhone 4 #begineersthier, wordt de winnaar” aldus Wouter van Voorst tot Voorst, Manager Employer Branding bij Deloitte.