Hoe bereik je op een originele en opvallende wijze economiestudenten? Dat was de uitdaging die Deloitte had en waar Maximum, samen met Jack Liberties, wel raad mee wist. Met wervingsboodschappen op stoepen voor diverse opleidingen werden duizenden studenten bereikt.
Outdoor werven van economiestudenten
In opdracht van arbeidsmarktcommunicatiebureau Maximum heeft guerrilla marketing bureau Jack Liberties in de studentensteden Amsterdam, Groningen, Enschede, Rotterdam, Tilburg, Eindhoven, Maastricht en Utrecht watermerken geplaatst rondom de economische faculteiten van universiteiten. De guerrila actie was onderdeel van de hele campagne waarin de allerbeste studenten Deloitte gaan zien als de beste start van hun carrière. Werf& berichtte hier eind september reeds over in het artikel Deloitte werft toekomstige topbestuurders.
Drie sjablonen
In totaal zijn er drie verschillende sjablonen op vieze stoepen bij onderwijsinstellingen gespoten.
- Begin eerst bij Deloitte, voor de basis van je verdere carriere!
- Sjablonen op de stoep van economische faculteiten
- Guerrilla actie gericht op starters
Film aanbrengen van de milieuvriendelijke ‘graffiti’
Bronnen: PitchBlink.nl | Maximum