Gem. leestijd 2 min  6541x gelezen

Deloitte werft studenten via de stoep

Deloitte werft studenten via de stoepHoe bereik je op een originele en opvallende wijze economiestudenten? Dat was de uitdaging die Deloitte had en waar Maximum, samen met Jack Liberties, wel raad mee wist. Met wervingsboodschappen op stoepen voor diverse opleidingen werden duizenden studenten bereikt.

Outdoor werven van economiestudenten

In opdracht van arbeidsmarktcommunicatiebureau Maximum heeft guerrilla marketing bureau Jack Liberties in de studentensteden Amsterdam, Groningen, Enschede, Rotterdam, Tilburg, Eindhoven, Maastricht en Utrecht watermerken geplaatst rondom de economische faculteiten van universiteiten. De guerrila actie was onderdeel van de hele campagne waarin de allerbeste studenten Deloitte gaan zien als de beste start van hun carrière. Werf& berichtte hier eind september reeds over in het artikel Deloitte werft toekomstige topbestuurders.

Drie sjablonen

In totaal zijn er drie verschillende sjablonen op vieze stoepen bij onderwijsinstellingen gespoten.

  • Begin eerst bij Deloitte, voor de basis van je verdere carriere!
  • Sjablonen op de stoep van economische faculteiten
  • Guerrilla actie gericht op starters

Film aanbrengen van de milieuvriendelijke ‘graffiti’


Bronnen: PitchBlink.nl | Maximum

Martijn Hemminga

Ik ben adviseur op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Met mijn bedrijf Nr29 adviseer en begeleid ik werkgevers bij het zelf regisseren van hun arbeidsmarktcommunicatie. Denk daarbij aan strategische arbeidsmarkt(communicatie)plannen, het intern verkrijgen van draagvlak en commitment voor arbeidsmarktcommunicatie, ken- en stuurgetallen en procesoptimalisatie. In september 2013 heb ik een online platform voor kennis + advies op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie gelanceerd: amcexpert.nl. Met Nr29 werk en heb ik gewerkt voor onder andere Boskalis, ISS Facility Services, Sanquin Bloedvoorziening, VMI Group, TU Delft, SNS Bank, KLPD, Provincie Fryslan, Strukton Civiel en Gemeentewerken Rotterdam. Daarnaast ben ik mede-oprichter van en docent aan de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie en geef ik masterclasses en trainingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. In 2012 is het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand verschenen waar ik mede-auteur van ben. Ik maak deel uit van het Employer Brand Netwerk. Een groep van 9 toonaangevende experts op het gebied van goed werkgeverschap, arbeidsmarktcommunicatie en employer branding met als doel kennis, inzichten en ervaringen te delen. Zie www.employerbrand-netwerk.nl. Specialismen: arbeidsmarktcommunicatiemanagement, arbeidsmarktcommunicatieadvies, arbeidsmarktcommunicatiestrategie, arbeidsmarktcommunicatieplan, employee communications, hr communications, recruitment communications, recruitment marketing, corporate communications, arbeidscommunicatie, arbeidsmarketing, arbeidsmarktcommunicatie, employer branding, employee relationship management, referral, internal branding, employee relationship management ---------- Dit is een SEO test: vacature medewerker groenvoorziening limburg
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners