Gem. leestijd 4 min  1235x gelezen

Dit zijn de 4 belangrijkste stappen voor een mooie employee journey

Van het sollicitatiegesprek tot het direct contact met de leidinggevende: de journey die een medewerker bij jouw organisatie meemaakt zit vol met cruciale momenten. Een nieuw whitepaper belicht wat je kunt doen op de belangrijkste 4.

Dit zijn de 4 belangrijkste stappen voor een mooie employee journey

Bezie de tijd die een medewerker bij jouw organisatie eens als een reis. Van het eerste contact, het dromen over de bestemming, het bladeren in de (digitale) reisgidsen, tot aan het afscheid, bij de bagageband wellicht, of het uitpakken van de koffers bij thuiskomst. Wat zijn dan de momenten die er écht toe doen in zo’n reis? Hoe maak je van die journey een onvergetelijke ervaring, zodanig dat je medewerker ook jaren later nog graag de plakboeken ervan oppakt?

Wat zijn de momenten die er écht toe doen in de reis van de medewerker?

Hoofdredacteurbij Werf&

Peter Boerman

Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners