CBR heeft TMP&CO gekozen als partner voor haar arbeidsmarktcommunicatie activiteiten. De opdracht betreft de ontwikkeling van de positionering als werkgever en de vertaling daarvan in een doelgroepgerichte campagne voor de arbeidsmarkt. Het CBR wil bouwen aan haar positie als aantrekkelijke werkgever, om ook op lange termijn de juiste kandidaten aan zich te kunnen binden. Zo kan zij haar verkeersveiligheidstaak optimaal waar blijven maken: het beoordelen van de rijvaardigheid en medische geschiktheid van bestuurders en de vakbekwaamheid van professionals in transport en logistiek.
Gem. leestijd < 1 minuut 1406x gelezen
CBR kiest TMP&CO voor arbeidsmarktcommunicatie
Hoofdredacteurbij Werf&
Peter Boerman
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.Nieuws
31/12/2024 ·
3 min Claudia van Dalen: ‘Werkgevers, vraag je jongste generatie ...
De maand in werving
31/12/2024 ·
8 min De maand in werving: 7 dingen die ons opvielen in december 2024
Campagne van de week
30/12/2024 ·
4 min AVG-inbreuk of niet? De primeur van de hyper-persoonlijke persone...
Nieuws
30/12/2024 ·
3 min De Trendsessies 2025 (4/6): ‘Wat is eigenlijk de toegevoegd...
Campagne van de week
30/12/2024 ·
4 min AVG-inbreuk of niet? De primeur van de hyper-persoonlijke persone...
Interview
23/12/2024 ·
5 min À la carte werkgeverschap: hoe Loyal Interim voor zzp’ers ...
Visie
20/12/2024 ·
5 min Hé CMO, word eens wakker! Je werkgeversmerk heeft je nodig!
Campagnes
16/12/2024 ·
3 min Kruidvat krijgt navolging in zorg: nu ook duo-sollicitaties bij D...
Arbeidsmarkt-communicatie
11/12/2024 ·
2 min