CBR heeft TMP&CO gekozen als partner voor haar arbeidsmarktcommunicatie activiteiten. De opdracht betreft de ontwikkeling van de positionering als werkgever en de vertaling daarvan in een doelgroepgerichte campagne voor de arbeidsmarkt. Het CBR wil bouwen aan haar positie als aantrekkelijke werkgever, om ook op lange termijn de juiste kandidaten aan zich te kunnen binden. Zo kan zij haar verkeersveiligheidstaak optimaal waar blijven maken: het beoordelen van de rijvaardigheid en medische geschiktheid van bestuurders en de vakbekwaamheid van professionals in transport en logistiek.
Gem. leestijd < 1 minuut 1400x gelezen
CBR kiest TMP&CO voor arbeidsmarktcommunicatie
Hoofdredacteurbij Werf&
Peter Boerman
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.Nieuws
21/11/2024 ·
5 min Vacatures posten of toch zelf sourcen: dit zijn dé 6 afwegingen ...
Campagne van de week
20/11/2024 ·
4 min Hoe de politie nu ook mensen aanspreekt die niet meteen agent wil...
Zakennieuws
20/11/2024 ·
2 min Rakoo en The Selection Lab gaan samenwerken aan A.I. en datagestu...
Nieuws
20/11/2024 ·
4 min Hoe organisaties nu massaal proberen zzp’ers te verleiden n...
Nieuws
18/11/2024 ·
3 min Waarom het Franciscus een interactieve virtuele recruitmenttool l...
Campagne van de week
13/11/2024 ·
3 min Hoe ENGIE inspiratie voor zijn nieuwe campagne vond in de ‘...
Nieuws
13/11/2024 ·
5 min Geen sterk werkgeversmerk? 82% van de kandidaten haakt al af…
Arbeidsmarkt-communicatie
05/11/2024 ·
2 min Advertorial Masterclass Recruitment en AI
Arbeidsmarkt-communicatie
04/11/2024 ·
2 min