Gem. leestijd 2 min  704x gelezen

Campagne van de week: Zorgpartners houdt het graag fris, strak en warm

Of het nu in bushokjes in Boskoop is, of op lantaarnpalen in Lekkerkerk; in gemeentes rondom Gouda kun je overal de nieuwe campagne van Zorgpartners Midden-Holland tegenkomen. Waarom kozen ze voor deze aanpak?

Campagne van de week: Zorgpartners houdt het graag fris, strak en warm

De ouderenzorg behoort tot de meest krappe sectoren; vrijwel nergens is het zo moeilijk om aan voldoende personeel te komen. Bij Zorgpartners Midden-Holland proberen ze het daarom nu met een frisse, strakke campagne die ‘de warmte uitstraalt die past bij onze organisatie’, aldus HR-manager aldus Elvira van Dusseldorp.

‘We willen met deze campagne ook onze naamsbekendheid in de regio vergroten.’

De lancering van de campagne gaat op de 13 centra van de organisatie en in de regio niet onopgemerkt voorbij. Zo hangen de campagneposters in bushokjes en aan lantaarnpaalborden in plaatsen variërend van Bodegraven tot Lekkerkerk, en van Waddinxveen tot Bergambacht. Ook maken diverse video’s onderdeel uit van de campagne. Zoals die met de 101-jarige bewoonster Marie. ‘We zijn namelijk niet alleen op zoek naar gekwalificeerde mensen, maar willen ook onze naamsbekendheid in de regio vergroten’, aldus Van Dusseldorp.

Een geolied team

Op de bij de campagne horende website vertellen tal van ‘eigen mensen’ – cliënten, medewerkers en mantelzorgers – over het speciale ‘Zorgpartner-gevoel’. Van Dusseldorp: ‘Onze eigen mensen zijn het gezicht van onze cliëntgerichte organisatie en kunnen als geen ander ons verhaal vertellen. Waarbij het draait om één ding: de beste zorg voor ouderen met dementie of lichamelijke beperkingen. In huizen van de toekomst, waar innovatie het welzijn van bewoners verbetert. En waar Zorgpartners naast de cliënten en hun mantelzorgers staan en met collega’s een geolied team vormen.’

campagne zorgpartners

De campagne is ontwikkeld door Café Society, een club van ervaren creatieven en strategen, die eerder ook verantwoordelijk was voor de prijswinnende Arkin-campagne met onder meer Wim Kieft en Heleen van Royen. De campagne voor Zorgpartners werd gemaakt met fotograaf Els van den Hoek, hair and make-up artist Jetty van Pelt, Pathos Studios, de grafisch ontwerpers van studio doen! en leadgeneratiebureau Savvy.

Ook in ‘Campagne van de week’?

Wil je jouw wervingscampagne hier ook onder de aandacht brengen? Mail dan kort wat achtergronden, doelstellingen en beeldmateriaal. En wie weet vind je hier dan straks ook jouw inspanningen terug.

Hoofdredacteurbij Werf&

Peter Boerman

Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners