Gem. leestijd 2 min  602x gelezen

Ontdek hoe je met een frisse blik naar jouw arbeidsmarktcommunicatie kunt kijken [ADV]

Ben jij verantwoordelijk voor arbeidsmarktcommunicatie in jouw organisatie? Herken je de uitdaging om het gewenste talent aan te trekken en je strategie optimaal af te stemmen op de organisatiedoelen?

Ontdek hoe jij met een frisse blik naar je arbeidsmarktcommunicatie kunt kijken tijdens de Bootcamp Arbeidsmarktcommunicatie op 19 en 20 mei. Samen met vakexperts Alix Hensen Verbaten en Vincent Hollander werk je 2 dagen intensief aan je eigen arbeidsmarktcommunicatie. Ga naar huis met concrete aandachtspunten om direct het verschil te maken.

Het artikel gaat hieronder verder.

Bootcamp Arbeidsmarktcommunicatie

Je arbeidsmarktcommunicatie naar een hoger plan tillen? Werk twee dagen intensief aan je arbeidsmarktcommunicatie tijdens de Bootcamp Arbeidsmarktcommunicatie. Update je ...

Bekijk event
Lees meer over Bootcamp Arbeidsmarktcommunicatie
Ontdek hoe je met een frisse blik naar jouw arbeidsmarktcommunicatie kunt kijken [ADV]

Hoe maak je de connectie met het gewenste talent? Hoe zorg je voor een optimale aansluiting van arbeidsmarktcommunicatie, recruitment en HRM op de organisatiestrategie? Hoe kun je van binnenuit werken aan een sterk werkgeversmerk?

Als je verantwoordelijk bent voor arbeidsmarktcommunicatie binnen je organisatie, herken je dit vast wel. Hoe fijn is het dan als je met een frisse blik naar je huidige strategie en aanpak kan kijken?

Samen met vakexperts aan de slag

Ga samen met vakexperts Marion de Vries en Vincent Hollander aan de slag tijdens de Bootcamp Arbeidsmarktcommunicatie op 9 en 10 december. In twee dagen til jij je arbeidsmarktcommunicatie naar een hoger plan. Jouw kennis wordt geüpdatet en je gaat direct aan de slag voor jouw eigen organisatie. Je gaat naar huis met:

  • Concrete aandachtspunten voor jouw werving en vacatureteksten
  • Checklist hoe je jouw recruitmentsite kunt optimaliseren
  • KPI’s waarmee je jouw arbeidsmarktcommunicatie meetbaar kunt maken
  • Aanzet voor jouw arbeidsmarktcommunicatiestrategie
  • Stappenplan voor jouw employer branding
Interessant, vertel mij meer

Beoordeeld op Springest met een 8,6

Op de onafhankelijke vergelijkingssite Springest scoort de Bootcamp Arbeids­markt­communicatie een 8,6 gemiddeld, gebaseerd op 97 ervaringen.

“Compleet, professioneel, interactief en inspirerend trainingsprogramma waarin alle facetten van het AMC vak aan bod kwamen, middels zowel de theorie als praktijk. Fijn dat naast wat inhoudelijke kennis ook best practices werden gedeeld en we zelf met opdrachten aan de slag gingen. Er was voldoende ruimte voor het stellen van vragen en uitwisselen van ervaringen. De docenten gaven goede tips en tricks voor vraagstukken die de revue passeerden. ” – Mieke Jager

Praktische informatie over de bootcamp

De investering voor deze bootcamp is € 1.999,00 bij één persoon en € 3.600,00 bij twee personen van dezelfde organisatie. Inclusief:

  • Landingspagina met alle materialen
  • Lunches/tussendoortjes/drankjes/diner
  • Overnachting
  • Deelnamecertificaat
  • De training vindt plaats op het Weena 200 in Rotterdam
Meer informatie
Opleidingscoördinatorbij Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners