
Het Amsterdamse bureau Bluewave Recruitment gaat zich de komende 6 jaar ontfermen over alle media-inzet rondom de employer branding en job marketing van ProRail. De spoorwegbeheerder zocht in de aanbesteding een mediapartner die enerzijds adviseert over arbeidsmarktcommunicatie, recruitmentmarketing en anderzijds een bureau dat adviseert over de media-inzet in het algemeen.
‘Wij hebben Bluewave leren kennen als enthousiaste en ambitieuze mediapartner.’
Rianne Sijtema-Prins, senior adviseur arbeidsmarktcommunicatie bij ProRail: ‘Wij zijn erg blij met Bluewave een specialist in recruitment en arbeidsmarktcommunicatie te hebben gevonden waarmee we kunnen innoveren en ons medialandschap verder kunnen uitbreiden. Wij hebben Bluewave leren kennen als een enthousiaste en ambitieuze mediapartner.’
Trots op samenwerking
Ook John Olsthoorn, managing director van Bluewave Recruitment, het bureau dat hij in 2018 oprichtte samen met Jorrit Brocaar, is trots op deze nieuwe samenwerking. ‘Het vraagstuk van ProRail, een landelijke wervingsbehoefte van complexe rollen waarbij we tegelijkertijd volop werken aan het employer brand, sluit perfect aan bij de expertise van Bluewave. We zijn er trots op dat ProRail tijdens deze aanbesteding voor onze visie heeft gekozen en gaan hier samen zeker een succes van maken.’
Lees ook
- John Olsthoorn (Bluewave Recruitment): ‘Werkzoekenden gedragen zich steeds meer als consumenten’
- Alle Zakennieuws
Beeld boven: werkenbij-site ProRail