De nieuw ontwikkelde technologie is gebaseerd op de best practices die Floyd & Hamilton opdeed bij zo’n 100 klanten, onder wie Coolblue, Hunkemöller, Eneco, de Bijenkorf, Mediq, Vopak, Capgemini en G4S. ‘Het is mooi dat onze hoge standaard nu voor meer organisaties beschikbaar is’, aldus Ramses Serno en Karlien Donders, oprichters van Floyd & Hamilton.
‘We wilden alles wat we in de afgelopen jaren ontwikkeld hebben samen laten komen in een nieuw concept.’
‘We hadden de ambitie om alles wat we in de afgelopen jaren ontwikkeld hebben samen te laten komen in een nieuw concept, waarmee we binnen 6 weken een recruitmentsite geheel in huisstijl opleveren. Inclusief de componenten die bewezen bijdragen aan een dergelijk platform. En ook inclusief een uniek voor recruitmentdoelen ontwikkeld Content Management Systeem, een Analyse Dashboard met inzicht in het gehele proces en een geïntegreerd of gekoppeld Applicant Tracking Systeem. Standaard, maar wel een hele hoge standaard. En dat zonder initiële kosten voor de klant.’
Waardevolle aanvulling
Donders en Serno zijn ervan overtuigd dat Recruitment-Website.nl een waardevolle aanvulling is op de huidige dienstverlening van het al 10 jaar bestaande Floyd & Hamilton. ‘We doen nu veel maatwerktrajecten voor onze klanten. Daarbij ontwikkelen we meestal een volledig customized recruitmentplatform. Dat gebeurt tijdens een diepgaande co-productie. Met Recruitment-Website.nl bieden we een gestandaardiseerd, flexibel platform, maar wel met dezelfde unieke technologie onder de motorkap.’
‘We zorgen dat je precies krijgt wat je nodig hebt om de juiste kandidaten aan te trekken.’
Het concept stelt organisaties in staat om binnen 6 weken een kwalitatief recruitmentplatform neer te zetten. En dat zonder opstartkosten. ‘Als je nu weinig tijd en budget hebt, kunnen wij op basis van onze ervaring de optimale recruitmentsite creëren. Vervolgens kun je continu nieuwe candidate journeys creëren en de huidige funnels optimaliseren. We zorgen dat je precies krijgt wat je nodig hebt om de juiste kandidaten aan te trekken. Daarna kun je dankzij ons CMS de content makkelijk zelf verder aanpassen en uitbreiden. Bovendien heb je via de Analysetool meteen inzicht in de prestaties van de site, campagnes en het sollicitatieproces.’