Bakker Bart heeft een geheel nieuwe wervingssite gelanceerd. De site is gebouwd door Emplear, specialist in maatwerk recruitmentsites, die zijn afgestemd op de identiteit van werkgevers en de doelgroep. De nieuwe recruitmentsite is ontworpen om verschillende doelgroepen individueel aan te spreken. ‘Bart’s Retail, de franchisegever van Bakker Bart, is een prachtige en diverse organisatie, een droomklant’, aldus projectmanager Misja de Groot (Emplear). ‘Met de nieuwe site is het bedrijf goed herkenbaar voor ál haar doelgroepen, van bezorgers tot franchisenemers.’
‘We verwachten dat we nu veel vindbaarder worden en beter vacatures kunnen invullen.’
De nieuwe recruitmentsite moet de drempel voor sollicitanten verlagen en de aantrekkelijkheid van een carrière bij Bakker Bart benadrukken. ‘Voor elk segment van potentiële nieuwe collega’s is er een op maat gemaakte ervaring gecreëerd’, zegt HR-manager Judith van der Sluijs. ‘Van winkelpersoneel tot specialistische functies op het hoofdkantoor en aspirant-franchisenemers. Onze werkenbij-site ziet er nu fantastisch uit. We verwachten dat we nu veel vindbaarder worden en veel beter vacatures kunnen invullen.’
Uit Nijmegen
Bart’s Retail opende in 1977 de eerste Bakker Bart in Nijmegen. Door middel van franchising groeide het daarna uit tot de grootste bakkerijketen van Nederland, met inmiddels 140 winkels verspreid over vooral winkelcentra in het hele land. In de laatste jaren heeft Bakker Bart zich ook toegelegd op maaltijdbezorging. Sindsdien staat bekend als de grootste lunchbezorger van Nederland. Dagelijks gaan er bij het bedrijf 17.300 lekkernijen over de toonbank. Momenteel zijn er zo’n 43 openstaande vacatures voor het kantoor en de winkels en de organisatie verwacht die met de nieuwe recruitmentsite sneller te kunnen invullen.