Arbeidsbemiddelaar ZilverWerkt richt zich op zowel gepensioneerde mannen als vrouwen die willen werken na pensionering op een manier die bij hun levensfase past. De focus ligt hierbij op werkplekken waar techniek, gastvrijheid en klantcontact centraal staan. KlusHeeren is al sinds 2007 actief en ZilverWerkt is in 2021 gestart onder dezelfde holding.
Nieuw logo
Met de aanzienlijke groei van KlusHeeren in de afgelopen jaren, is de behoefte aan een visuele professionalisering op de markt toegenomen. ZilverWerkt heeft gekozen voor een nieuw logo, waarin de letter ‘W’ de diverse levenslijnen van individuen symboliseert.
ZilverWerkt helpt grote en kleine organisaties met het vinden van geschikte doorwerkers voor parttime functies. Door rekening te houden met de wensen van beide partijen, brengt ZilverWerkt succesvolle verbindingen tot stand tussen gepensioneerden en opdrachtgevers. De vernieuwde identiteit versterkt deze mogelijkheid, waardoor de organisatie nog doeltreffender kan bemiddelen tussen beide partijen.
Volgende stap
Chantall Olthoff, Managing Director bij ZilverWerkt: ‘Door het herdefiniëren van onze visuele identiteit, zetten we de volgende stap in het verder professionaliseren van onze organisatie naar de markt toe. In onze herpositionering leggen we de nadruk op het aanspreken van zowel gepensioneerde mannen als vrouwen en in het waarborgen van de authentieke waarden die onze eigen mensen koesteren.’
‘Het is onze missie om werken na pensionering in Nederland te normaliseren.’
Het is onze missie om werken na pensionering in Nederland te normaliseren, zegt ze. ‘En dit vormt de drijvende kracht achter dit rebranding-project. We streven ernaar om succesvolle verbindingen tot stand te brengen tussen organisaties en gepensioneerden. Het in kaart brengen van de wensen en behoeften van beide partijen, en het oprecht naar elkaar luisteren, staat hierbij centraal. Met deze herziene identiteit bieden we een vertrouwde omgeving voor iedereen die deel uitmaakt van het ZilverWerkt-verhaal.’