Gem. leestijd 2 min  744x gelezen

Waarom Timing in nieuwe campagne ‘Altijd werk. Altijd’ kan beloven

Altijd werk. Dat is de belofte van uitzendbureau Timing in een nieuwe campagne. ‘Met deze belofte willen we flexibeler werk steeds vaster maken’, aldus CCO Paul Haarhuis. Bluf, of liever: gezonde ambitie?

Waarom Timing in nieuwe campagne ‘Altijd werk. Altijd’ kan beloven

Op de arbeidsmarkt heerst nog altijd een behoorlijke waterscheiding tussen vast en flex. Maar hoe strikt is die scheiding eigenlijk nog als je ook ‘flex’ altijd aan het werk kunt zijn? Dat is ook het uitgangspunt van de nieuwe campagne “Altijd werk. Altijd.” die uitzendbureau Timing vandaag heeft gelanceerd, vanuit de sterke ambitie om flexkrachten en klanten steeds meer zekerheid te bieden.

‘We willen onze flexkrachten de zekerheid geven dat ze altijd werk hebben.’

Het is voor de nummer 3-uitzender in Nederland de eerste grote campagne op radio en televisie. Maar CCO Paul Haarhuis durft de ‘vlijmscherpe belofte’ om werkzoekenden altijd aan werk te helpen wel aan, zegt hij. ‘We zijn nu al groot genoeg om meer dan 25.000 mensen aan werk te helpen, maar onze ambitie reikt verder. We willen onze flexkrachten niet alleen aan werk helpen, maar ook de zekerheid geven dat ze altijd werk hebben. Altijd. Voor eenieder die dat wil, nodig heeft of gemotiveerd is. Omdat we met zoveel mooie klanten samenwerken kunnen wij dit ook écht beloven.’

De eerste die dit belooft

Volgens Haarhuis gaat het om een primeur en is zijn bureau, dat zich volledig richt op uitvoerend werk, de allereerste in de uitzendbranche die een dergelijke belofte durft te maken. De structureel krappe arbeidsmarkt is mede de basis geweest voor de nieuwe campagne. Daarmee denkt Timing ook de zekerheid te kunnen bieden, die belangrijk is voor flexkrachten, klanten, de politiek en de bonden. ‘Flexibel werk zal door onze 24-uurseconomie altijd blijven, maar met deze belofte wordt flexibeler werk wel steeds vaster’, zegt hij.

‘Flexibel werk zal altijd blijven, maar met deze belofte wordt het wel steeds vaster.’

De nieuwe campagne is te horen en zien op radio, tv, social media, in abri’s en loopt tot 12 december 2021. Timing werkte hiervoor samen met productiemaatschappij Vigics, regisseur Joost Biesheuvel, reclamebureau The Family en mediabureau Initiative.

Lees ook:

Hoofdredacteurbij Werf&

Peter Boerman

Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners