Gem. leestijd < 1 minuut  1162x gelezen

Ajilon start campagne voor liefst 400 specialisten

Ajilon start campagne voor liefst 400 specialisten

Het is bepaald nog niet de bekendste werkgever van Nederland. Mede daarom is Ajilon een ‘recruitmentoffensief’ gestart: het bedrijf heeft namelijk plek voor liefst 400 vakspecialisten.

En dat is dan zelfs nog het minimum, aldus het onderdeel van Adecco Group Nederland, dat is gespecialiseerd in professional staffing in IT, Engineering, Finance en Technology, voor zowel starters als gevorderden.

Ambassadeurs

Motto van de campagne is ‘Ajilon is Hiring’. Professionals die al bij Ajilon zijn aangesloten, zetten als ambassadeurs hun netwerken in om vakgenoten te wijzen op de carrièreperspectieven bij het staffingbedrijf.

Vast dienstverband

Ajilon heeft vakspecialisten op hbo-niveau en hoger in dienst. Professionals die de ambities delen, krijgen op voorhand een vast dienstverband bij het bedrijf aangeboden. Ook als er nog geen concrete opdrachten zijn. Ze delen in alles mee: in zowel de primaire als de secundaire arbeidsvoorwaarden én in de collegiale kenniscultuur, waarin ruimte en faciliteiten voor verdere vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling sterk verankerd zijn.

An offer they can’t refuse

Michel de Lassacquère, director professional staffing bij Adecco Group Nederland is ervan overtuigd dat de vraag naar ‘los/vaste’, snel inzetbare specialisten toeneemt en loopt daar met ‘Ajilon is Hiring’ op vooruit. ‘Het bliksemoffensief is begonnen; we doen de beste professionals via social media en onze site een aanbieding waar ze onmogelijk nee tegen kunnen zeggen.’

Meer campagnes:

Hoofdredacteurbij Werf&

Peter Boerman

Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners