Waarom zouden mensen voor ons willen werken én blijven?
Ben jij verantwoordelijk voor arbeidsmarktcommunicatie en employer branding in jouw organisatie? Heb je het gevoel dat je de juiste talenten niet weet te bereiken of te behouden? De Masterclass Hoe maak ik een EVP? is de training die je niet mag missen.
Ja, ik wil graag meer wetenWat is een EVP en waarom is het cruciaal?
Een Employer Value Proposition (EVP) is de kern van jouw werkgeversmerk. Het is het unieke pakket van waarden, voordelen en beloftes waarmee jouw organisatie zich onderscheidt op de arbeidsmarkt. Een krachtige EVP helpt je niet alleen om talent aan te trekken, maar ook om medewerkers te binden en betrokken te houden. In een competitieve arbeidsmarkt kan een sterke EVP het verschil maken tussen succes en middelmatigheid.
Maar hoe ontwikkel je een EVP die echt aanspreekt? Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap authentiek, consistent en aantrekkelijk is?
Wat leer je?
Na het volgen van de training:
- Weet je wat Employer Value Proposition is en waarom het een cruciaal onderdeel is van een sterk werkgeversmerk
- Weet je welke bouwstenen een sterk EVP vormen
- Kun je identificeren wat belangrijk is voor jouw doelgroep
- Weet je hoe een EVP bijdraagt aan het aantrekken, motiveren en behouden van talent
- Heb je een opzet van jouw eigen EVP
- Beschik je over een stappenplan om een EVP verder uit te werken, testen en verbeteren
- Weet je hoe een EVP effectief kan worden gecommuniceerd
Praktische informatie
Datum: 3 februari 2025
Tijd: 10:00- 16:00 uur
Locatie: Weena 200, Toren C, derde etage
3012 NJ, Rotterdam
Investering: €595,- excl. btw
Docent: Anne-Britt Petri-Arends
Lees hier meer over de masterclass