Met het vernieuwde cloudgebaseerde Arbeidscommunicatie Platform van AdverOnline hebben recruiters en arbeidsmarktspecialisten alle oplossingen in huis om de doelgroep te bereiken en te overtuigen. Bovendien krijgen gebruikers toegang tot de laatste trends op de arbeidsmarkt, nieuws, innovatieve wervingsoplossingen en een datagedreven job posting-tool.
‘We hebben goed geluisterd naar onze klanten en deze update speciaal voor jou ontwikkeld.’
Het team van AdverOnline heeft keihard gewerkt aan deze nieuwe release met een frisse, moderne uitstraling. Het platform werkt nu nog eenvoudiger en biedt persoonlijke instellingen waarmee gebruikers hun eigen voorkeuren kunt vastpinnen. Vanessa Backer, directeur van AdverOnline en AdverStrategy: ‘We hebben goed geluisterd naar onze klanten en deze update speciaal voor jou ontwikkeld. De nieuwe, moderne interface is gebruiksvriendelijker en intuïtiever. Dit verkort de leercurve en verhoogt de efficiëntie.’
Twee varianten
Het platform is verkrijgbaar in twee varianten, vertelt ze:
- Het standaard platform in de huisstijl van AdverOnline kan zonder IT-inspanningen snel worden aangesloten, zodat gebruikers direct aan de slag kunnen.
- Het premium platform is aan te passen op de huisstijl van de klant en is uit te breiden met eigen apps, zodat je alle HR-tools vanuit 1 omgeving kunt benaderen.
‘Gebruikers besparen tijd, doordat ze grip houden op al hun recruitment- en arbeidsmarktvraagstukken vanuit één centrale omgeving.’
Beide platforms kunnen worden gekoppeld aan een ATS. Het realtime data dashboard biedt bovendien actueel inzicht in de prestaties en resultaten van campagnes. Backer: ‘Gebruikers van het platform besparen tijd, doordat ze grip houden op al hun recruitment- en arbeidsmarktvraagstukken vanuit één centrale omgeving. En als gebruikers er niet uitkomen? Dan staan onze arbeidsmarktcommunicatie experts klaar voor een vakkundig advies.’