Gem. leestijd 2 min  237x gelezen

Hoe Adver-Online Group gebruikmaakt van influencer recruitment

Arbeidsmarkt- en recruitmentcommunicatiespecialist Adver-Online Group zet weer een nieuwe stap om recruitmentcampagnes te positioneren door een nieuwe samenwerking met The Jobfluencers Agency aan te gaan.

Hoe Adver-Online Group gebruikmaakt van influencer recruitment

Adver-Online Group en The Jobfluencers Agency slaan de handen ineen om vacatures bij zoveel mogelijk mensen onder de aandacht te brengen. Dit gaan ze doen met de inzet van influencer recruitment. Een groot bereik in korte tijd, dat is het doel van deze samenwerking.

Groot bereik met influencers

Er bestaan enorm veel vacaturesites, waardoor de kans klein is dat relevante kandidaten een vacature zullen vinden. Influencers, daarentegen, hebben een enorm bereik bestaande uit mensen die hun content actief en vrijwillig consumeren. Om ervoor te zorgen dat Adver-Online Group zijn klanten kan voorzien in het inzetten van influencer recruitment zijn ze een samenwerking aangegaan met The Jobfluencers Agency, het eerste arbeidsmarkt-influencer-bureau van Europa.

Samen met deze partij ontwikkelt Adver-Online zowel awareness- als wervingscampagnes.

The Jobfluencers Agency heeft meer dan 2,1 miljoen influencers uit heel Europa in zijn database, waardoor er voor elke organisatie altijd een geschikte influencer te vinden is. Samen met deze partij ontwikkelen ze zowel awareness– als wervingscampagnes met een flinke dosis creativiteit en de juiste technologie.

Nieuwe doelgroepen bereiken

Adver-Online Group heeft vol ingezet op nieuwe methoden van recruitment marketing om openstaande vacatures in de huidige arbeidsmarkt te helpen vervullen. Door de samenwerking aan te gaan met The Influencers Agency, kan Adver-Online Goup als allereerste influencer recruitment inzetten om nieuwe doelgroepen, onder wie Generatie Z, te bereiken.

‘Binnen 8 seconden weten wij deze digital natives te bewegen naar jouw werken-bij website of openstaande vacature.’

Een doorbraak ten opzichte van de traditionele wijze van recruitment marketing, stelt Hans van Rijnswoud (CEO Adver-Online Group). ‘Deze unieke samenwerking stelt ons in staat om Generatie Z te bereiken met passende vacatures. Binnen 8 seconden weten wij deze digital natives te bewegen naar jouw werkenbij-site of openstaande vacature.’

Lees ook

  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners