De vacaturesite van wehkamp.nl is compleet vernieuwd.
De webwinkel heeft Werkenbijwehkamp.nl volledig intern ontwikkeld, wat je van een e-commercepartij misschien ook wel mag verwachten. De site beschikt niet alleen over compleet nieuwe look and feel, maar ook over een responsive design, waardoor de weergave zich automatisch aanpast aan de schermafmeting van het apparaat waarop de site getoond wordt, of het nu een desktop is, een smartphone of een tablet. Overal krijgt de bezoeker dezelfde beleving.
Blik achter de schermen
De site is bedoeld om ‘gemotiveerd en gekwalificeerd personeel te interesseren voor wehkamp.nl en hen te laten zien dat het een aantrekkelijke werkgever is’, aldus Sandra Kinds, hr-manager bij het grootste online warenhuis van Nederland. ‘Dat doen we door potentiële werknemers een blik achter de schermen te geven. Op elke pagina staat nu een persoonlijke quote van een medewerker. Door deze uitspraken en door foto’s van onze medewerkers bij onze vacatures te plaatsen, geven we onze organisatie een gezicht en laten we zien wie wij zijn.’
Meer dan 7 miljoen zendingen
Wehkamp.nl is een merk van RFS Holland Holding B.V. en telt jaarlijks ruim 128 miljoen bezoekers en meer dan 7 miljoen zendingen.