Twee bekende partijen in de Nederlandse recruitmentmarkt, Connexys en VONQ, hebben de krachten gebundeld.
Bedoeling van de combinatie is dat recruiters nu nog makkelijker vanuit één omgeving kunnen werven. Recruiters krijgen vanuit de recruitmentsoftware van Connexys direct toegang tot het ‘job marketing platform’ van VONQ.
Automatisch ingeladen
Connexys-ceo Gijs van Heijst: “Onze recruitmentsoftware biedt gebruikers al de mogelijkheid om met één druk op de knop vacatures te verspreiden op eigen sites, vacaturesites en social media. Met de integratie van het VONQ-platform worden relevante vacaturegegevens automatisch ingeladen en krijgen gebruikers met slechts enkele klikken toegang tot meer dan 2.000 relevante online mediakanalen wereldwijd.”
Advies bij selectie
Vonq-ceo Wouter Goedhart: “Het slimme algoritme van ons Job Marketing Platform geeft de recruiter een advies bij de selectie van online mediakanalen, zoals vacaturesites en social mediakanalen. Dit advies is gebaseerd op miljoenen datapunten. Het beheer van vacatures en de media-inkoop en -distributie is nu mogelijk vanuit één systeem. Dit scheelt de recruiter een hoop tijd en geld.”
De primeur is voor BAM
De Koninklijke BAM Groep is de eerste organisatie die – na een pilotperiode – de integratie gebruikt. Monika Heldoorn, employer branding specialist: “Door ons grote volume aan vacatures hadden we echt behoefte aan een verbindend element tussen, enerzijds, de plek waar wij onze vacatures beheren en, anderzijds, onze media-inkoop en –distributie. Per campagne scheelt me dit tot wel 45 minuten.”