‘Échte medewerkers, die échte verhalen vertellen, dat is uiteindelijk toch het meest geloofwaardig.’
Dat zei Laura van der Zee, consultant employer branding bij Ahold, tijdens Werf& Live, waar Albert Heijn een van de winnaars was van de eerste Werf& Awards uit de geschiedenis. Ze onderstreepte er ook het belang van een goede Candidate Experience. ‘De mensen die bij je komen werken moeten tevreden zijn. Zij zijn toch het visitekaartje van je bedrijf, zij kunnen het verhaal verder vertellen.’
Supertrots
Samen met René Herremans stond Van der Zee naar eigen zeggen ‘supertrots’ op het podium op een Award in ontvangst te nemen. Ze kregen de prijs voor werk.ah.nl, een recruitmentsite die volledig is afgestemd op de verschillende doelgroepen van Albert Heijn. ‘Met onze site kunnen we laten zien wie we zijn als werkgever. Door de site doelgroepgericht in te richten kunnen doelgroepen op een prettige manier in aanraking komen met wat Albert Heijn is.’
Lees de hele case van Albert Heijn:
Of bekijk nog meer foto’s en video’s van Werf& Live:
- Zo gaaf was Werf& Live (de eerste video)
- Suzanne Jansonius: ‘Echte impact heb je als het contract getekend is’
- Nog even nagenieten van Werf& Live, de foto’s (2/2)
- Nog even nagenieten van Werf& Live, de foto’s (1/2)
- Philips, Ahold, Hunkemöller en Tata Steel winnen Werf& Award